Witam na blogu

Moje zdjęcie
"Naucz się doceniać to, co masz, zanim czas sprawi, że docenisz to, co miałeś" (Suzan Lenzke)

6 czerwca 2020

Taka sobie torba na zakupy



Wyjęłam z zakamarków torbę na zakupy, która dość długo "się szyła".
Uszyłam zwykłą torbę z kieszonką zewnętrzną, z zapięcięm typu magnez, ozdobioną kolorowymi kawałkami w stylu patchwork.
Sama torba dość szybko powstała, połączyłam z podszewkę,wywinęłam i miały zostać wykończenia. A tu mi uszytek zrobił niespodziankę i wszyłam odwrotnie zamek.
Odłożyłam poprawkę na jakieś kilkanaście miesięcy :)


Zostały mi małe kawalki różnych kolorów nieprzemakalnej tkaniny oxford, więcej miałam czarnego koloru, prawie na uszycie torby.

                                                                       Klik


Kolorowe kawałki skroiłam na wymiar, pozszywałam na kieszeń.



 

 



Dno  usztywniłam lekko, podszewka z czarnego wigofilu .




Wewnątrz ma podszewkę ,kieszonkę zamykaną na zamek,odpinany dłuższy pasek,usztywnione dno.
 I mam całkiem wygodną torbę jest na drobne zakupy. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz