Witam na blogu

Moje zdjęcie
"Naucz się doceniać to, co masz, zanim czas sprawi, że docenisz to, co miałeś" (Suzan Lenzke)

30 czerwca 2020

Skrzynia na balkon z odzysku.


Dostałam skrzynkę, była w sumie w dobrym stanie. Wieko skrzyni, jednak było pobrudzone z przyklejoną dość mocno folią.
                                                                      Klik


Postanowiłam wykorzystać ją, jako siedzisko na balkonie..
Chciałam ja odświeżyć i zabezpieczyć przed deszczem.
 Papierem ściernym lekko starłam z wierzchu nierówności i brud, odpyliłam i przetarłam benzyną ekstrakcyjną przed malowaniem.
Użyłam już sprawdzonej farby, nadaje się do  pcv, drewna, metalu, do wewnątrz i na zewnątrz.
Szybko schnie na dotyk i to jest plus.



O ile z samą skrzynią nie było problemów, to wyczyszczenie wieka trwało.
W końcu zamoczyłam wieko i na mokro grubym papierem ściernym zdzierałam folię, bo już nic innego nie przyszło mi do głowy.
Nie do końca to się udało, ślad został i po pomalowaniu widać na wieku różnicę





Skrzynia stoi na balkonie, jako siedzisko sprawdza się bardzo dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz